mandag 1. februar 2010

Make over av bord num 2.

Når jeg først var i gang var det like greit å ta dette i samme slengen.
Før:
Etter:

Jeg har bitte litt angst for at malte møbler skal sette spor på gulvene, di vanlige filt knottene man klistrer på har det med å falle av her i huset.
Så fant jeg disse:
Har ikke opplevd at filten har falt av disse, man får å litt høyde så jeg er sikker på at malingen ikke kommer borti gulvet. Kjøpt på jernia.

Ny uke,ny måned, nye muligheter.

Nå må jeg ut i snøen å finne bilen, brrr frister ikke. sikkert en meter snø på den...

20 kommentarer:

Hos Camilla sa...

Nydelig! Hvilken type maling bruker du?
Camilla

Kari sa...

Oi, det var rett og slett nydelig! Veldig fint arbeid :)

Datt sa...

Stilig!! Og jeg er sn storbruker av møbelknotter, de der så smarte ut! :)

Bakketun sa...

Så stilig det ble :)

Hilde Heimdal sa...

Heisann du har vunnet inne hos meg ;)))

Sandoren og Blåsten sa...

Hei!
Det bordet ble jo bare SÅ fint! Så flink du er!

Hilsen Gry K

Lille Liljehvit sa...

Hei hei :)

Så koselig at du har lagt igjen en kommentar inne hos meg! :) da fant jeg jo frem til bloggen din. Og den er kjempefin. Jeg ser du også holder på med malings prosjekter? :) Jeg holder på med å male en sjenk, en komode, en kiste og to nattbord! Vel...nattbordene fikk jeg med meg hjem i går, så de er ferdig :) Det er gøy når det blir så mye finere. Bordene dine ble jo utrolig lekre!! Og sofa kuppet ditt var også heldig!!

Jeg titter gjerne innom igjen :)

Ha en super uke!!

LiljeHvit :)

Henriette's innfall og påfunn sa...

Nå ble jeg skikkelig imponert altså!!! Knallbra ble det :-)

Monica sa...

kjempebra resultat her også må jeg si, lekkert! De knottene der er lure og gode, de holder mål! Klem fra Monica

Ingvild sa...

Så lekre bord du har fått tak i! Heldige du...
Ha en fin kveld.
klem,I

Anettes drøm sa...

Wow!! Nå ble jeg skikkelig imponert! Du rakk jo nesten ikke å få det ny bordet i hus før det var ferdigmalt!! Begge ble kjempe lekre! Jeg har jo hatt salongbordet i garasjen siden i høst, men til våren... ;-)

Ha en fin kveld.

Kaoskontroll sa...

Det ble jo kjempefint! :) Og jammen er du effektiv må jeg si. :)

FlorasFrue sa...

Såååå fint!! Litt av en jobb, men det ble kjempefint :)
Lurt med den filten, den må jeg visst prøve..
Klem

Camilla sa...

Jeg lurer også på hvilken farge/maling du bruke? Grunnet du? Ble kjempestilig! :)

Mia, New Room Interior sa...

Det var greie knotter!! Bordet ble kjempefint!! HA en fin kveld! :-) Klem-Mia

Kjeruben sa...

Å så lekkert det var! Har sett fleire male slike kvite, men synest det er for 'klumpete' til den kvite shabby stilen... men i mørkt vart det RÅLEKKERT!
:o)

Anonym sa...

God morgen:)
Og tusen takk for hilsen. Godt å høre at jeg ikke er alene om mine frustrasjoner:) Bordene dine ble rålekre da. Hvem har sagt at ikke svart er flott! Likte utskjæringene på dem veldig godt. Så synes jeg veggen bak sofaen deres var råtøff.
Likte meg inne hos deg:)
Ha en fin dag.
Klem Elin!

Karna sa...

Så supersmart, har ikke sett slike filt beskyttere før...Bordet ble kjempe fint!

Bird on a wire sa...

Hei
Jg har et helt makent bord som det du har malt sort. Kan jeg få spørre om glans og fargekode på malingen du har brukt? Det ble nemlig utrolig flott, og jeg fikk lyst til å gjøre det samme med mitt :)

Bird on a wire sa...

Tusen takk for rask tilbakemelding på bordet. Ser at du også har en del oppussingsprosjekter, så jeg legger meg til som følger av bloggen din. Herlig å bli så inspirert!